Sluit menu

Veelgestelde vragen

Mijn bestelling is niet compleet, beschadigd, of ik heb een klacht wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice . Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Hoe moet ik het product retourneren?
Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Wanneer moet ik een klacht product retour sturen?
De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 2 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend naar ons verstuurd of bij ons afgeleverd zijn.

Retour adres:
YAM retour/klacht Webshop
Plakhortsweg 2 7008 AT Doetinchem

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor jouw rekening. Afhankelijk van de oorzaak en soort klacht kunnen we tot het besluit komen om (gedeeltelijk) tegemoet te komen in de gemaakte kosten na afhandeling van de daarvoor geldende klachten procedure.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?
Dat is helaas niet mogelijk.

Tot wanneer kan ik het product met klacht retourneren?
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen het product te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het/de product(en) fysiek in bezit krijgt. Om het/de product(en) te retourneren, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen. Je retouraanvraag is geldig als deze binnen de termijn van 2 dagen is verzonden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Waarom verzenden jullie geen vers brood op zaterdag?
Bestellingen die worden verzonden op zaterdag worden vaak de volgende dag (zondag) niet opnieuw aangeboden. Mocht er onverhoopt iets misgaan tijdens de verzending of kun je het pakket zaterdag niet in ontvangst nemen, dan staat je pakket het hele weekend in het depot en is het brood niet meer vers bij ontvangst.

Bestellen en verzenden?
Snelle levering vaak al de volgende dag. Maandag t/m donderdag. Bestellingen van vrijdag t/m zondag worden op dinsdagavond geleverd.

Ik ben heb een winkel of bedrijf en zou graag zakelijk bestellen, kan dat?
Ja we helpen u graag, neem contact met ons op.

Tip: Bestel YAM nu ook vers online!

Yes! Je hebt een van onze producten in je winkelwagen toegevoegd.

Bekijk winkelwagen